Heeft u een storing aan uw ventilatieproduct? Het is mogelijk dat deze storing onder de garantie valt en kosteloos door ons wordt hersteld.
Om u zo snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u om ons serviceformulier in te vullen. Wij zullen aan de hand van dit formulier i.o.m. onze leverancier een voorlopige garantiebepaling doen.
Wanneer op locatie echter blijkt dat de storing toch niet onder de garantievoorwaarden valt, zijn onze standaard servicetarieven van toepassing.
Voor meer informatie over tarieven kan contact opgenomen worden met ons team, zij helpen u graag verder.
De veiligheid van en de veiligheidsvoorzieningen t.b.v. de servicemonteur op de interventielocatie vallen onder de verantwoording van de aanvrager. Indien de servicemonteur de situatie op de interventielocatie als onveilig beoordeeld, kan hij besluiten de werkzaamheden niet uit te voeren. Gemaakte kosten zullen dan wel in rekening worden gebracht.
Na het uitvoeren van het service- / storingsbezoek zal door Ventilair Group Nederland B.V. een servicerapport opgesteld worden. Mocht uit het servicerapport blijken dat de verrichte arbeid niet onder de garantievoorwaarden valt, dan zal u op basis van nacalculatie een factuur ontvangen voor de gemaakte uren en de reiskosten.
Kleine uitgaven zoals telefoonkosten, klein materiaal, etc. worden tot vooraf aangegeven maximum bedrag door Ventilair Group Nederland B.V. vergoed. Extra materiaal of vervangingsonderdelen worden volgens de actuele prijslijst aan u in rekening gebracht.
Al uw aanvragen zullen in overleg met u ingepland worden.
Indien u binnen 24 uur een servicemonteur ter plaatse wil hebben, kunt u hiervoor een spoedaanvraag doen.
Kerver 16
5521 DB Eersel
Nederland
+31 497 36 00 31
info@ventilair.nl
Kerver 16
5521 DB Eersel
Nederland
+31 497 36 00 31
info@ventilair.nl
Kerver 16
5521 DB Eersel
Nederland
+31 497 36 00 31
info@ventilair.nl